خرید دستگاه حضور و غیاب
خرید دستگاه حضور و غیاب
چهار شنبه 21 آبان 1399 ساعت 12:14 | بازدید : 175 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

فناوری بیومتریک یکی از دقیق ترین و حساس ترین سیستم برای شناسایی هر فرد می باشد. دستگاه های کنترل تردد موجود در بازار با انواع تکنولوژی در حال به روز شدن هستند ، بنابر نوع نیاز شرکت یا سازمان متبوعمان می توانیم از انواع دستگاههای موجود در این حوزه استفاده کنیم . شما می توانید علاوه بر لیست شرکت های فروش دستگاه های حضور و غیاب و کنترل تردد در شیراز ، لیست سایر مشاغل را اینجا مشاهده نمایید. موانع: داشتن عینک و سایر وسایلی که ممکن است روی صورتتان بگذارید، می تواند عملکرد تشخیص چهره را مختل کند. مثلاً وقتی در ماجرای گمشدن یک سند مهم شرکت، ترس را در چشمان یک نفر میبینیم، نمیشود بفهمیم که آیا این ترس، ترس از افشا شدن دزدی یک سند است یا ترس از اینکه به اشتباه، به دزدی متهم شود. این رابطه چه فایدهای دارد؟ ۷- سقف اضافه کار در چه روزی از ماه باید در سیستم تعریف گردد؟ نکته دوم - ظرفیت حافظه دستگاه مورد مهم دیگری است که باید در نظر بگیرید.

 

دستگاه حضور غیاب  جهان گستر پارس

 

 

یکی ظرفیت کاربر و دیگری ظرفیت تردد. معمولا کارت تردد “کارت مغناطیسی” یا “کارت بارکدی” می باشد. شاید مدت زیادی باشد که به راهکاری برای اتلاف وقت یا محاسبهی حقوق فکر می کنید. فراموش کرده بودید به هنگام خروج قهوه ساز را خاموش کنید؟ برنامه به صورت اتوماتیک انطباق روزهای هفته و روزهای الگوی کاری هفتگی را بررسی کرده و در صورت عدم انطباق پیام هشدار نمایش داده می شود. همچنین چنانچه بخواهید اطلاعات دستگاه را از طریق شبکه (کابلی و بی سیم) به نرم افزار منتقل نمایید نیازمند وجود بستر مناسب در محل نصب دستگاه هستید. یکی از بخش ­های سخت­ افزاری مهمی که حتما باید در هر دستگاه حضور و غیاب وجو داشته باشد، پورت­ های مناسب جهت تهیه خروجی از اطلاعات است که در اکثر برندهای خارجی و ایرانی وجود دارد. حالات چهره نقش مهمی در تعاملات اجتماعی بازی میکنند و معمولا در تفسیر رفتاری احساسات استفاده میشوند. به دلیل یکتا بودن اثر انگشت انسان، یکی از مطمئنترین شیوههای کنترل تردد، استفاده از دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی  است.



    • 2- Ada Boost



    • تحلیل آماری



    • قابلیت تنظیم سطح حساسیت تشخیص چهره و سنسور اثرانگشت



    • گرفتن آمار حضور پرسنل



  • تعیین کیفیت تصویر چهره



یکی از مهمترین ویژگیهای هر نرم افزار حضور و غیاب حرفه ای ، انعطاف در ارتباط با انواع دستگاههای ثبت تردد، با هر مدل و هر برندی ست. این دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره همزمان امکان اسکن دو انگشت را دارد . نحوه انتخاب نرمافزارهای حضور و غیاب را در مطالب قبلی بهخوبی شرح دادیم، این نرمافزار امکان برنامهریزی و اعلام برنامه کاری و تایم کاری را دارند و میتوانند در مورد اعلام زمان شروع کار و پایان کار مفید باشند. اخیراً برد اسمیت، یکی از مدیران ارشد مایکروسافت مقالهای را در مورد فرصتها و چالشهای فناوری تشخیص چهره و مسیر آیندهی این صنعت نوشته است. دستگاه فوق از جدیدترین و بهترین دستگاه های تشخیص چهره کمپانی ZKTeco بوده و می توان از آن به عنوان یک دستگاه حرفه ای استفاده کرد. و از ایرادهایی که دارد می توان به قابلیت سوء استفاده از کارت فرد دیگر و همینطور وابستگی همیشگی به کارت برای ثبت حضور اشاره کرد. اکسس کنترل تحت شبکه سیماران مدل کنترل تردد تحت شبکه FPN23K قابلیت استفاده به عنوان کنترل عبور مرور و ورود و خروج و همچنین دستگاه حضور غیاب می باشد.

برای دیدن مدل‌های مختلف دستگاه حضور و غیاب اینجا کلیک کنید!

 

فروش دستگاه اثر انگشت

 

 فروشگاه اینترنتی دستگاه حضور و غیاب: ساعت حضور و غیاب اثر انگشت ویردی AC2100 PLUSامکان تشخیص اثر انگشت جعلی و هم چنین قابلیت کنترل تردد توسط کارت و ترکیبی از کارت و اثر انگشت را به طور همزمان دارد. همچنین از مهمترین گزارشهای یک نرم افزار حضور و غیاب کنترل تردد آنلاین است فارغ از اینکه پرسنل بر روی کدام دستگاه تردد خود را ثبت میکنند. یا در مثالی دیگر فردی را در نظر بگیرید که بخاطر دوری مسافت محل زندگی تا محل کارش هر روز تاخیر دارد. از دیگر مدلهای دستگاههای ثبت تردد میتوان از گیتهای کنترل پلاک خودرو یا گیتهای پارکینگی، دستگاههای حساس به مردمک چشم، گیت تردد انسانی و .. نام برد که این مدلها، کم کاربردتر از دستگاههای معرفی شده می باشند. به عبارتی می توان کارتهای حضور و غیاب را به عنوان ابزاری جهت کنترل تردد کارکنان یک مرکز معرفی نمود. برند Lumidigm به عنوان یک زیرمجموعه از شرکت بزرگ HID Global (معرفی برند تولید کننده چاپگر کارت PVC) شناخته میشود که به عنوان یکی از ارائه دهندههای پیشرو در زمینه احراز هویت بیومتریک امن و قابل اعتماد مطرح شده است.

 

قیمت دستگاه حضور وغیاب

 

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره همانند یک انسان هوشمند است که با سیستم های خودکار خطای انسانی را حذف می کند. اکسس کنترل FPN23K سیماران امکان ارسال اطلاعات و اتصال در سیستم تحت شبکه از طریق ارتباط بیسیمی Wifi را دارا می باشد. دستگاه حضور و غیاب zk 102 دارای صفحه نمایش با کیفیتی است که زبان فارسی را ساپورت می کند و دارای تقویم شمسی است و امکان نمایش پیام های شخصی ریال عمومی و اسلاید را نیز داراست . لطفاً شماره دستگاه تردد واحد به همراه شماره کارت ماموریت را اعلام نمایید تا مجدداً تنظیم شود. آنچه امروزه برای اکثر کسب و کارها،  مزایا و معایب دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی سازمان ها و صنایع کوچک و بزرگ به امری ضروری و پر اهمیت تبدیل شده است؛ کنترل تردد ها است. علاوه بر این ها امروزه ID و password کارت هایی که بکار برده می شوند دسترسی را محدود می کنند اما این روش ها به راحتی می توانند شکسته شوند و لذا غیر قابل اطمینان هستند. یک مدیر در مواجهه با چنین مسائلی گاه بایست انعطافپذیر باشد و شرایط خاص این افراد را بپذیرد و از اینکه طبق قانون محل کار رفتار نمیکنند چشمپوشی کند. این سختافزار قدرتمند امکان ثبت، ردگیری و گرفتن گزارشهای مربوطه به تردد در هر منطقه جغرافیایی و به شیوه دلخواه را ارائه میدهد.



برچسب‌ها: دستگاه حضور غیاب ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ساعت زنی و آدرس saatzani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 78
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 294
:: بازدید سال : 527
:: بازدید کلی : 2344